
Teknik destek
Verimi ve depo kullanımını en üst düzeye çıkaran destek ve bakım hizmetleri.
Bakım hizmetleri
Azami depo kullanımını sağlamayı amaçlayan teknik destek ve müşteri hizmetleri
Mecalux teknik destek hizmeti, dünyanın herhangi bir yerindeki herhangi bir yardım talebine hızlı bir şekilde yanıt vermek için tasarlanmış çok çeşitli reaktif ve önleyici bakım çözümlerini içerir.
Mecalux müşterileri bu hizmet sayesinde, depo kullanımını ve performansını ideal hale getirerek ihtiyaçlarına göre uyarlanmış tamamen özelleştirilmiş bakım planlarına erişim kazanıyor. Yüksek vasıflı uzmanlardan oluşan destek ekibi, son derece etkili ve güvenilir müdahaleler sağlamak üzere gelişmiş tanı teknikleri ve son teknoloji ürünü araçlar kullanıyor.

Mecalux teknik desteğinin faydaları
- Maksimum kullanılabilirlik: Mecalux'un reaktif ve önleyici bakım hizmetlerinin temel önceliği, depodaki operasyonel sürekliliği en üst düzeye çıkarmak için planlanmamış kesintileri ve arıza sürelerini en aza indirmektir.
- 7/24 destek: Mecalux, 24 saat teknik destek ekibi sayesinde,müşterilere hızlı sorun yönetimi ve çözümü için en kısa müdahale süresini garanti eder.
- Uzaktan ve yerinde müdahaleler: Mecalux’un sağladığı hizmetler, uzaktan destek ve bakım ile müşteri deposuna yapılan planlı ve acil durum ziyaretlerinin birleşiminden oluşmaktadır.
- Kapsayıcı yardım: satış sonrası hizmet, yaygın bir teknik ofis ağı sayesinde dünya genelindeki Mecalux müşterilerini kapsar.
- Teknik anlamda mükemmellik: müşteri destek ve hizmet ekibi, depolama sistemlerinin önleyici bakımı ve sorun giderme konularında engin deneyime sahip teknisyen ve uzmanlardan oluşmaktadır.
- Size özel çözümler: bakım planları, şirketiniz ihtiyaçlarının karşılanması ve işiniz geliştikçe adapte olunması amacıyla tümüyle yapılandırılabilir ve ölçeklendirilebilir. İhtiyaç duyulan erişebilirlik seviyesi farklı hizmet seviyesi anlaşmalarına (Office, Basic, Silver ve Gold) göre ayarlanabilir.

Reaktif bakım hizmetleri
Hızlı sorun giderme için 7/24 yardım ve hızlı geri dönüş süresi
Mecalux, müşterilerinin acil yardım taleplerine anında yanıt veren son derece nitelikli bir teknik destek ekibine sahiptir. Ekibin hedefi, depodaki arıza süresini en aza indirmek ve operasyonları mümkün olan en kısa sürede tekrar çalışır hale getirmektir. Günün her saati görev başındaki uzman personel sayesinde sorunlar hızlı ve etkili bir şekilde çözüme kavuşturulur.
Önleyici bakım hizmetleri
Depo operasyonlarının sürekliliğini hedefleyen özelleştirilmiş korunma planları
Mecalux bakım ve denetim hizmetleri, kazaları öngörmeye ve tesislerin sürekli olarak optimize edilmesine odaklanır. Bu hizmetler, en yüksek performansı sağlamayı ve depolama sisteminin ömrünü uzatmayı amaçlar. Önleyici bakım çalışmaları, müşterilerin ihtiyaç ve gereksinimlerine göre uyarlanarak günlük depo operasyonlarındaki aksaklıklar en aza indirilir. Teknik ekibin çalışmaları, sorunsuz bir süreç sağlanması için vardiyalara ve operasyonel rutinlere göre planlanır.
Tesis teknik ekibi
Mecalux uzmanlığı ve bilgi birikimi her zaman deponuzda ve elinizin altında
Mecalux, yerleşik teknisyen hizmeti sayesinde, operasyonları yönetmeleri, Mecalux otomatik depolama sistemlerini izlemeleri ve bakımını yapmaları için uzman teknik ekiplerin sürekli olarak tesiste bulunmasını garanti eder. Bu hizmet, tesisin operasyonel istikrarını artırmaya yardımcı olur, olayları ve çalışmama sürelerini en aza indirerek yüksek kullanılabilirlik sağlar.
Yazılım desteği hizmetleri
Mecalux lojistik yazılımının performansını optimize eden bakım ve izleme çözümleri
Mecalux müşteri hizmetleri, Easy WMS depo yönetim sistemi gibi lojistik yazılım çözümleri için çeşitli teknik destek ve bakım sözleşmeleri sunuyor. En üst düzey hizmet seviyesi anlaşmaları kapsamında, teknisyenler ve yazılım mühendisleri 7/24 emrinizde olup, yanıt süreleri 1 saatin altındadır.
SSS
Mecalux geniş bir reaktif ve önleyici bakım çözümleri çeşitliliğine sahiptir. Hızlı sorun giderme amaçlı ve 7/24 teknik destekten düzenli tesis bakımına kadar bu hizmetler, Mecalux müşterilerine yüksek düzeyde depo kullanılabilirliği sağlar.
Evet, Mecalux'un destek ve bakım hizmetleri her kuruluşun gereksinimlerini karşılayacak şekilde özelleştirilir. Müşteriler, işletmelerinin ihtiyaçlarına ve özelliklerine en uygun öncelik seviyesine, kapsam türüne ve kullanılabilirliğine bağlı olarak çeşitli hizmet seviyesi anlaşmaları arasından seçim yapabilirler.
Mevcut hizmet seviyesi anlaşmaları:
- Office: teknik destek personeli Pazartesi - Cuma günleri arasında (tatiller hariç) sabah 8.00'den akşam 6.00'ya kadar hizmet verir.
- Basic: teknik destek personeli Pazartesi - Cuma günleri arasında (tatiller hariç) sabah 8.00'den akşam 10.00'a kadar hizmet verir.
- Silver: teknik destek personeli Pazar günü akşam 10.00’dan Cumartesi günü akşam 10.00’a kadar (tatiller dahil, Pazar günleri hariç) hizmet verir.
- Gold: teknik destek personeli 24/7 (tatiller dahil) hizmet verir.
Evet, Mecalux müşterilerine yılın 365 günü, 7/24 kesintisiz teknik destek hizmetleri içeren bakım planları sunmaktadır. Bununla birlikte, günün her saati yardıma gerek duymayan şirketler (örneğin, gece vardiyası olmayanlar), belirli saatlerde hizmet veren daha sınırlı kapsama sahip bakım programlarını tercih edebilirler.
Mecalux'nun kapsamlı destek ve teknik yardım ağı sayesinde, satış sonrası hizmetleri dünya genelindeki müşterilere sunulmaktadır.
Evet, Mecalux uzaktan yardıma özel, hizmet taleplerine anında yanıt veren büyük bir teknik ekibe sahiptir. Müşteriler, sorunun ilk değerlendirmesini yapacak ve sorunu gidermeye çalışacak uzman personelle temasa geçirilir. Teknisyen gerekirse teknisyen müşterinin depo kontrol sistemlerine uzaktan bağlanarak ilgili ekipmanı görüntüleyebilir ve sorunu gidermek için gerçek zamanlı olarak müşteriyle etkileşime geçebilir. Uzaktan destek girişimleri yeterli olmazsa, bir Mecalux teknik destek ekibi mümkün olan en kısa sürede etkilenen depoya gider.
Uzmanımız ile iletişime geçiniz